Η Alibaba ανοίγει το "ξενοδοχείο του μέλλοντος" με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

Η Alibaba ανοίγει το "ξενοδοχείο του μέλλοντος" με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης
Τεχνολογία, 18 Δεκεμβρίου 2018 | 17:01
Check-in με αναγνώριση προσώπου
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ


Ένα ‘έξυπνο’ ξενοδοχείο άνοιξε σήμερα ο κινεζικός κολοσσός του διαδικτύου Alibaba, όπου με τη βοήθεια ρομπότ και της τεχνητής νοημοσύνης (AI) έχουν αυτοματοποιηθεί μια σειρά από διαδικασίες όπως το τσεκ-ιν, ο έλεγχος των φώτων και η υπηρεσία δωματίου.

Το FlyZoo Hotel, που άνοιξε στη Χανγκτζόου, πρωτεύουσα της επαρχίας Τζετζιάνγκ στην ανατολική Κίνα, όπου είναι η έδρα της Alibaba, είναι γνωστό ως το πρώτο «ξενοδοχείο του μέλλοντος» της εταιρίας.

Οι πελάτες κάνουν τσεκ-ιν, χρησιμοποιώντας απλά ένα σαρωτή προσώπου. Το σύστημα αναγνώρισης προσώπου που έχει εγκατασταθεί στο ξενοδοχείο δίνει επίσης στους πελάτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τον σαρωτή για να ανοίξουν πόρτες και να έχουν πρόσβαση σε άλλες υπηρεσίες του ξενοδοχείου.

Οι χρήστες μπορούν επίσης να ελέγχουν τα φώτα, την τηλεόραση και τις κουρτίνες στο δωμάτιο μέσω του ψηφιακού βοηθού της Alibaba που ενεργοποιείται με τη φωνή τους, ενώ χρησιμοποιούνται επίσης ρομπότ να σερβίρουν φαγητό, κοκτέιλ και καφέ.

Η κράτηση του δωματίου και το τσεκ-άουτ μπορεί επίσης να γίνει με μερικά κλικ σε ένα κινητό μέσω μιας εφαρμογής.

«Οι λύσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να κερδίσουν χρόνο και να απαλλάξει τους υπαλλήλους από επαναλαμβανόμενες εργασίες», δήλωσε ο Γουάνγκ Τσουν, διευθύνων σύμβουλος στο FlyZoo Hotel.

Το ξενοδοχείο είναι το τελευταίο παράδειγμα κινεζικής εταιρίας τεχνολογίας που εισέρχεται σε παραδοσιακούς κλάδους όπως η φιλοξενία. Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου JD.com ανακοίνωσε τον Οκτώβριο τη στρατηγική του να εγκαταστήσει σε ξενοδοχεία έξυπνες ηλεκτρονικές συσκευές που πωλούνται στην πλατφόρμα του, προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις του. Τον Ιούλιο, η Baidu συνένωσε τις δυνάμεις της με τον όμιλο Intercontinental Hotels Group στο Πεκίνο προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν έναν ψηφιακό βοηθό που ενεργοποιείται με τη φωνή προκειμένου να αλλάζουν τη θερμοκρασία στα δωμάτια και να παραγγέλνουν μέσω room service.

«Θέλουμε να εγκαταστήσουμε ένα ‘έξυπνο εγκέφαλο’ για ξενοδοχεία», δήλωσε ο Γουάνγκ. «Στο μέλλον, θα συνεχίζουμε να κάνουμε τα ξενοδοχεία πιο έξυπνα και αυτοματοποιημένα, καθώς και να δημιουργούμε πιο εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες».

 

 

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Xinhua


---> Ενημέρωση PamePreveza.gr:

Διαβάστε περισσότερα άρθρα με βάση κατηγορία: Τεχνολογία
Βαθμολογήστε το!
Rate this article:
No rating
Άρθρα και Σχόλια αναγνωστών

Το PamePreveza.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους σχολιάζοντας τα άρθρα που δημοσιεύονται ή αποστέλλοντας για δημοσίευση δικά τους κείμενα - άρθρα. Αυτό δεν σημαίνει πως υιοθετούμε και τις απόψεις αυτές, μιας και εκφράζουν αποκλειστικά κάθε φορά τον κάθε αρθογράφο - σχολιαστή. Σχόλια: Παρακαλούμε τα σχόλια σας να μην είναι υβριστικά και να μην φέρουν συνδέσμους που να οδηγούν σε άλλες ιστοσελίδες. Το PamePreveza.gr, δημοσιεύει σχόλιο μετά από έλεγχο, μόνο και μόνο για να την τήρηση των όρων χρήσης. Σχόλια, υβριστικά, που θίγουν ή προσβάλλουν διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.