ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διατροφικές συστάσεις για βελτίωση της καλής(HDL) χοληστερόλης - Του Ευάγγελου Κίτσου

Υγεία, Άρθρα 12|02|19 13:52

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι στις μέρες μας εμφανίζουν αυξημένα επίπεδα χοληστερίνης και τριγλυκεριδίων στο αίμα τους

Φυτοστερόλες, τι είναι και σε ποιες τροφές τις βρίσκουμε - Του Ευάγγελου Κίτσου

Υγεία, Άρθρα 04|02|19 11:34

Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας και όχι μόνο, στρέφεται στα βιοδραστικά συστατικά των τροφών που μπορεί να έχουν ευεργετικές ιδιότητες για την ανθρώπινη υγεία

Αντιμετωπίζοντας αποτελεσματικά την έλλειψη σιδήρου - Του Ευάγγελου Κίτσου

Υγεία, Άρθρα 28|01|19 20:16

Γυρνώντας το χρόνο πίσω, πολλοί θα θυμόμαστε πως προσπαθούσαν οι μαμάδες να μας πείσουν να αδειάσουμε το πιάτο με τις φακές ή το σπανάκι...

Πρωινό στην παιδική ηλικία, πόσο σημαντικό είναι; - Του Ευάγγελου Κίτσου

Υγεία, Άρθρα 21|01|19 12:40

Ποια τρόφιμα συγκροτούν ένα ισορροπημένο παιδικό πρωινό

Πως δεν θα πάρουμε βάρος τα Χριστούγεννα - Του Ευάγγελου Κίτσου

Υγεία, Άρθρα, Best of Net 22|12|18 20:58

Βρισκόμαστε λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά και μαζί με την προσμονή μας για τις άγιες αυτές μέρες, αυξάνεται η διάθεση μας για χαλάρωση, ξεκούραση, διακοπές και φυσικά φαγητό

Εμφανίζουν τα παιδιά υψηλή χοληστερόλη; - Του Ευάγγελου Κίτσου

Υγεία, Άρθρα 20|12|18 21:10

Η χοληστερόλη, όπως είναι γνωστό, είναι μια λιπαρή, κηρώδης ουσία απαραίτητη για τη λειτουργία των κυττάρων μας

Ω-3 και Ω-6 λιπαρά, "σύμμαχος" υγείας - Του Ευάγγελου Κίτσου

Υγεία, Άρθρα 03|12|18 08:57

Ένα από τα βασικά και αναντικατάστατα θρεπτικά συστατικά της διατροφής μας, είναι τα λιπαρά

Υδατάνθρακες, ποιοι είναι και γιατί χρησιμεύουν - Του Ευάγγελου Κίτσου

Υγεία, Άρθρα 26|11|18 10:39

Ένα από τα πιο απαραίτητα θρεπτικά συστατικά στη διατροφή μας, από άποψη υγείας και αθλητικής απόδοσης, είναι οι υδατάνθρακες

Τυρί, ένα αγαπημένο Ελληνικό τρόφιμο - Του Ευάγγελου Κίτσου

Υγεία, Άρθρα 18|11|18 17:53

Από την αρχαιότητα ακόμα, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της Ελληνικής διατροφής

Δίαιτα, δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο! - Του Ευάγγελου Κίτσου

Υγεία, Άρθρα 10|11|18 15:04

Υπάρχουν όμως «μυστικά» που μπορούν να μας βοηθήσουν στην προσπάθειά μας να χάσουμε βάρος

Τσάι, ένα ρόφημα με πληθώρα αντιοξειδωτικών - Του Ευάγγελου Κίτσου

Υγεία, Άρθρα 04|11|18 12:57

Οι θετικές επιδράσεις του στην υγεία οφείλονται κυρίως στην υψηλή περιεκτικότητά του σε αντιοξειδωτικά

Τρώω περισσότερο το Χειμώνα, πως θα αποφύγω να αυξήσω το βάρος μου - Του Ευάγγελου Κίτσου

Υγεία, Άρθρα 30|10|18 14:25

Ο χειμώνας είναι προ των πυλών και  αποτελεί μια δύσκολη εποχή για τη διατήρηση του σωματικού μας βάρους λόγω του κρύου που ανοίγει την όρεξη μας

Έχω φάει κι όμως συνεχίζω να πεινάω, γιατί; - Του Διαιτολόγου, Διατροφολόγου Ευάγγελου Κίτσου

Υγεία, Άρθρα 20|10|18 13:54

Είναι αρκετοί αυτοί που ενώ έχουν ήδη φάει ένα πλήρες γεύμα, συνεχίζουν να πεινάνε. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;

Λιπαρά, είναι μόνο κακά; Πως μπορούμε να τα μειώσουμε; - Του Διαιτολόγου, Διατροφολόγου Ευάγγελου Κίτσου

Υγεία, Άρθρα 05|10|18 10:39

Τα λιπαρά, αποτελούν ένα από τρία βασικά θρεπτικά συστατικά της διατροφής μας, μαζί με τους υδατάνθρακες και τις πρωτεΐνες

Σακχαρώδης διαβήτης κύησης, τι προσέχουμε στη διατροφή μας - Του Διαιτολόγου, Διατροφολόγου Ευάγγελου Κίτσου

Υγεία, Άρθρα 20|09|18 18:15

Περίπου το 10% του γυναικείου πληθυσμού εμφανίζει διαβήτη κύησης, ενώ οι πιθανότητες εμφάνισης του αυξάνονται, κατά 15%,  σε συγκεκριμένες περιπτώσεις

Διατροφή για να αποφύγουμε τις Φθινοπωρινές ιώσεις - Του Διαιτολόγου, Διατροφολόγου Ευάγγελου Κίτσου

Υγεία, Άρθρα 15|09|18 14:53

Η διατροφή είναι ένας από τους κυριότερους παράγοντες που μπορεί να αποτελέσει ισχυρό σύμμαχο στην προστασία της υγείας μας

Σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, συμβουλές για καλύτερη διαχείριση του - Του Διαιτολόγου, Διατροφολόγου Ευάγγελου Κίτσου

Άρθρα 10|09|18 18:56

Μπορούμε με 4 απλές διατροφικές αλλαγές να απαλλαγούμε από τα συμπτώματα του

Τροφές για γερή καρδιά - Του Διαιτολόγου, Διατροφολόγου Ευάγγελου Κίτσου

Τοπικά Νέα, Υγεία, Άρθρα 23|08|18 12:43

Είναι γνωστό στους περισσότερους, ότι για να προστατεύσουμε την καρδιά μας πρέπει να μην καπνίζουμε, να μην καταναλώνουμε μεγάλες ποσότητες αλκοόλ, να περιορίσουμε την κατανάλωση αλατιού...

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ